Nejčastější dotazy
Chtěl bych provést výměnu zboží, jak mám postupovat?
Pro maximální rychlost výměny zboží řešíme výměny stejným způsobem, jako v případě vrácení zboží. Pokud tedy máte zájem o jiný produkt, jinou velikost, nebo třeba jinou barvu, můžete si požadovaný produkt ihned objednat v nové objednávce. Starý produkt nám zašlete zpět - zvolte tedy ve formuláři možnost "Vrátit zboží" a postupujte dle instrukcí. My Vám maximálně do 14 dnů vrátíme peníze (mimo Vánoční sezónu to většinou stihneme mnohem rychleji).
Zásilka mi nedorazila kompletní, nebo obsahuje jiné zboží. Jak postupovat?
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti, bohužel i to se v ojedinělých případech může stát. Pro vyřešení těchto případů kontaktujte naší zákaznickou podporu napřímo. Balení každé zásilky nám systém automaticky zaznamenává na video, jsme tedy vždy schopni rychle problémy s chybějícím/jiným zbožím dohledat a vyřešit. V těchto případech platíme veškerou dopravu my.
Mohu odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní?
Ano, stačí ve formuláři výše zvolit možnost "Vrátit zboží" a postupovat dle instrukcí.
Chci vědět, kde se nachází vrácené zboží a kdy Váš případ vyřídíme?
Standardně případy řešíme ve lhůtě 14 dní, jakmile Vámi vrácenou zásilku přijmeme a začneme ji řešit, dostanete automaticky zprávu emailem.
Mohu vrátit zboží, které není v původním stavu?
To bohužel není možné. Vámi vrácené zboží musí být v původním, nenošeném a nepoškozeném stavu a nesmí nést žádné známky používání.
Zakoupil jsem zboží z limitované edice, mohu vyměnit velikost?
U většiny limitek to bohužel není možné. Zboží se vyrábí přímo na míru a většinou tedy nemáme více skladových zásob, ze kterých bychom mohli při výměnách čerpat. Někdy se to ale může povést, zkuste se obrátit na naší zákaznickou podporu.
Jak je to s vrácením částky za poštovné při výměně/vrácení zboží?
V případě, že nám vrátíte veškeré zboží z objednávky (včetně dárků zdarma) vrátíme Vám plnou hodnotu objednávky, tedy včetně původní částky za dopravu. Pokud budete vracet pouze jednotlivé produkty z objednávky, vrátíme Vám pouze hodnotu daného zboží.
Dorazilo mi vadné zboží, kdo platí poštovné?
Pokud jste obdrželi produkt který obsahuje vadu z výroby, zvolte prosím volbu "Reklamace" a následně uhraďte zpětnou dopravu. My Vám při vyřízení případu vrátíme částku za vrácené zboží, ale také za Vámi hrazenou dopravu.
Na jakou adresu mohu zaslat vrácené zboží?
V první řadě je nutné vyplnit formulář skrze tlačítko na začátku stránky, bez toho nebudeme vědět, co si přejete s vráceným zbožím provést. Následně můžete poslat zboží zpět pomocí dopravce přímo skrze formulář, nebo zvolit vlastní dopravu. Při vlastní dopravě prosím použijte tuto adresu pro vrácení zboží:
REALGEEK - Internet Ninjas s. r. o.
Veronika Nová
Armádní 883,
289 24 Milovice - část obce Mladá
tel.: +420 720 980 989
Uvedené telefonní číslo slouží pouze pro přepravní společnosti, pokud máte jakýkoliv dotaz obraťte se na naši zákaznickou podporu buď přes e-mail: objednavky@realgeek.cz nebo přes telefonní číslo: +420 722 229 220, děkujeme za pochopení.